úterý 13. května 2014

Enduro X Race - Sušice 2014

O víkendu jsem zahájil sezónu 2014 na prvním závodě ze série Enduro X Race v Sušici. V pátek probíhalo najíždění trati a volný trénink. Při tréninku jsem hned věděl, že po technických pasážíš a sjezdech to pro mě znamená nejtěžší závod co kdy pojedu. Večer po tréninku jsem měl obavy a trošku si říkal co já tady dělám a co tam budu v závodě v technických sjezdech předvádět. V závodě jsem chtěl jet na jistotu, žádné zbytečné chyby a vetší pády. Prostě technické sjezdové pasáže jet bez pádu a pak do toho šlápnout a makat co to půjde až na doraz. 


Celkově jsem měl ze závodu dobrý pocit, všechno jsem sjel a zbytečných chyb jsem se tolik nedopouštěl, ale výsledek byl pro mě trošku zklamání. Poslední dvě RZ-ty jsem jel, až moc na jistotu, tomu odpovídají jejich výsledky 63. a 73. místo. V prvních třech byly výsledky daleko lepší a to 46. místo v 1 RZ-tě, 38. místo v 2 RZ-tě, 31. místo v 3 RZ-tě


Celkově jsem dojel na 47. místě z 91 závodníků a na 41. místě v kategorii Muži. viz výsledky. Další fotografie na Ondrej Korel



Na závěr bych rád poděkoval organizátorům za parádní závod, fotografům za fotky, dále bych rád poděkoval mamce a taťkovi za podporu. Dále ještě poděkování patří mým šéfům za pomoc když jsem měl problémy s kolem. 



A především díky moc všem za to, že jste mi drželi palce! 



Ondra Korel 13. 5. 2014  

Žádné komentáře:

Okomentovat