středa 30. dubna 2014

Kemp technického ježdění Toulovcovy Maštale II

O víkendu mi tak trochu už začala sezóna nebo lépe spíš rozježdění před závody. Účastnil jsem se akce pod názvem Kemp technického ježdění. Jednalo se jak už nadpis napovídá o druhý ročník. Pořadatelé a zároveň instruktoři byli kluci z Enduroteamu Jiří Fikejz, Tomáš Kutin, kteří ovládli v sezóně 2013 endurosérii na 1. místě a 3. místě, k nim se připojil ještě trialový borec Marek Bělovský. Před rokem, kdy se konal první ročník jsem ještě neměl kolo a nemohl jsem se tak účastnit a proto jsem si letošní ročník nemohl nechat ujít. Těšil jsem se celý rok na tenhle víkend!!!


Ježdění probíhalo v lokalitě Toulovcovy Maštale hned vedle Proseče u Skutče. Na podzim po sezóně 2013 jsem zde už s Jirkou a pár dalšími byl zajezdit. Věděl jsem jaký je zde luxusní terén, jaký tady jsou traily, sjezdy, skalky no prostě paráda a vše je pěkně blízko u sebe. Každý si zde najde to svoje a s různou obtížností od té základní, až po hard sekce. 


První den - pátek 

Pěkně sprchlo v pátek večer, foto: JF
Dorazil jsem mezi prvními brzo ráno. Pomohl jsem klukům postavit z palet, klád a tak podobně různé dráhy s různými překážkami, na trénink stability, rovnováhy, byly to dráhy pro zábavné trialové hraní s kolem. Odpoledne se už začali sjíždět další a další účastníci. Kolem 16-té hodiny jsme s prvními účastníky pod vedením Toma a Máry vyrazili ještě zabajkovat. Objeli jsme vybraný místa, kde jsme trénovali techniku, sjezdu, výjezdu a tak podobně. Tom a Mára nám radili a říkali co děláme špatně, kde je nejlepší volit stopu pro čistější průjezd a další cenný rady. Návrat byl až kolem 8 hodiny večerní. Při návratu do Proseče byla obloha zamračená a bylo všem na 99% jasné že během chvíle začne pršet. Vyfoukali jsme kola od bordelu vyčistili, namazali a přišel déšť, který trval asi do druhé hodiny ranní.

Druhý dne - sobota 

V sobotu v 11 hodin jsem měli všichni bikeři sraz u ubytovny, kde se řekli potřebné informace, rozdali mapky a další drobnosti, rozdělili jsme se do skupin a mohlo se vyrazit bajkovat, trénovat. Po včerejším vydatném dešti bylo jasné, že to bude dneska hodně klouzat. A taky že jo kořeny klouzali jak led, a že kořenů je v Maštalých zrovna málo. V sobotu jsem toho dal asi nejmíň za celý víkend. Bikovali jsem do 17-té hodiny, večer se opeklo něco na ohni, pokecalo, popilo a pak jsme šli spát.

Třetí den - neděle

Trénování čtení terénu, foto: JF 
Přes noc ze soboty na neděli nepršelo a tak to vše ofouklo a bylo to rozhodně víc suchý než v sobotu. Objeli jsme další parádní vybraný sekce v Maštalích, kde jsme trénovali další sjezdy, výjezdy, skoky a také čtení terénu pro výběr nejlepší a nejrychlejší stopy, což se hodí do enduro závodů. Jezdilo se přibližně do 16-té hodiny, kdy se postupně začali někteří odpojovat a mířili směrem domů. 

Byl to super víkend, tři dny na kole. Pro mě to byl další sen proměněný v realitu, zároveň rozježdění před nadcházející sezónou a k tomu posunutí hranic, skillu na kole. Trénovalo se jezdilo, ale i padalo, protože kdyby to bylo jednoduchý umí to každý a kdo nepadá tak jezdí pod svoje možnosti! Velký dík Jirkovi, Tomovi a Márovi, bude těžký dohnat alespoň trošku váš skill. 


Ještě pár míst jsem nedal a mám tam tedy nějaký dluhy, který bych rád ještě tento rok splatil. Hlava je potvora. Nechám to chvilku uzrát a pak to tam třeba v létě vyfrknu.



Další fotky na mojí FB stránce Ondrej Korel a obrázek o tom co se jezdilo na kempu, si můžete udělat v galerce Jirky na flickeru.

Žádné komentáře:

Okomentovat