sobota 7. prosince 2013

Začátek cesty za snem

Při nástupu na vysokou školu jsem ukončil svoji malou hokejovou kariéru za Stadion Nový Bydžov, kde jsem hrál od 4. třídy. Pro skončení bylo více důvodů a to i ten, že jsem nastoupil na vysokou školu, přestalo mě to bavit a místo zlepšování přišel pokles. Nyní vím, že jsem udělal dobře a vůbec toho nelituji. Na vysoké jsem začal hledat nový sport, který by mě bavil, naplňoval a třeba mi ukázal i směr, kterým se mám v životě vydat. O zkouškovém letního semestru 2012 jsem to našel a hned jsem věděl, že to je, to co chci. A tak nějak začala cesta za snem. Našel jsem sport, v kterém jsem se vzhlédnul. Stala se tím cyklistika nebo spíš Mountain biking. 

První start Zadov 4.8.2012
Od toho letního semestru jsem tím naprosto posedlý. Začal jsem koukat na webu, co existuje za kola, sledoval videa a začal poznávat svět točící se kolem Mountain bikingu.
Věděl jsem, že bych rád univerzální kolo, s kterým můžu něco skočit a zároveň mohl zajet třeba 50 km. Jasná volba pro mě tedy byla kategorie kol Enduro/All Mountain či Trail se zdvihy kolem 140-160 mm.

Jsem soutěživý, a tak jsem hledal nějaké závody, které bych rád zajel. Objevil jsem na internetu nějaké zmínky o Enduro sérii, což hned od začátku bylo jasné, že to je to pravé. Je to pro mě skloubení všeho, co mám při jízdě na kole rád, technické pasáže z kopce dolů a zároveň výjezdy. 


Plánoval jsem začít hned následující sezónu 2013. Přes zimu jsem trénoval na rotopedu, posiloval, běhal, abych byl trošku připravený, protože jsem nevěděl, jak to bude nebo nebude moc náročné. Moje sezóna začala o chvilku později z důvodu peněz na kolo a potřebné chrániče. Není to přeci jenom nejlevnější. V sobotu 20. 7. 2013 jsem, ale mohl už vyrazit nakoupit vše co potřebuji na závody. Hned za dva týdny jsem už vlétl do rozjetého vlaku Endurosérie a vystupovat vážně nechci. Našel jsem, co jsem hledal, plním si sen a hrozně moc mě to baví.


Tak takhle přibližně začala cesta za sportem, který mě naplňuje. Teď mám za sebou 4 Enduro závody na území ČR. Poslední tři závody Enduro série a Falcon Ultimate Enduro na Rychlebských stezkách, umístění na jednotlivých závodech v záložce VÝSLEDKY. Po prvních zkušenostech, závodech se nyní připravuji na další hlavně Enduro sezónu 2014. Závody, kterých bych se rád zúčastnil v záložce KALENDÁŘ.

Žádné komentáře:

Okomentovat