pátek 17. října 2014

Ore Mountains - Krušné Hory

Na konci sezóny je skoro každý víkend nějaká akce na kole. Pro letošek jsem vynechal závod Falcon Ultimate Enduro a zvolil jsem pozvání od Jindry Volného na pojezd v Krušných horách okolo Nejdku a Tisový. O Ore mountains jsem už něco slyšel a bylo to další místo, které jsem chtěl navštívit a teď se naskytla parádní příležitost. A taky to znamenalo uvolněnější víkend bez závodního nasazení a stresu.

Do Nejdku jsem přijeli s Lukášem Synkem v pátek lehce po 12-té hodině. S Jindrou jsme se sešli na nádraží, kde jsme měli sraz. Už na odpoledne bylo naplánovaná první prohlídka a ježdění na trailech, a tak jsme se vlakem přiblížili k prvním naplánovaným trailům. Byla to fakt velká paráda, hlavně pár vybraných skoků a dropů, to co tam místní postavili no to je prostě bikový ráj a mají můj obdiv. A to byl teprve pátek. :-)

Další den v sobotu jsem se ráno lehce rozjezdili na pár trailech a po obědě se k nám přidal Víťa Skotnica a jeli jsme dávat další traily.  


Můj největší drop. Foto: Víťa Skotnica

Víťa nás nejprve zavedl na ještě nedotažený start jednoho trailu, kde byl tenhle výstavní drop. Je fakt parádní a má kolem 2 metrů. Chvilku jsem stál vedle a přemýšlel jestli mám nebo ne a přemlouval svůj vnitřní strach. Nakonec to byl zatím můj největší drop co jsem kdy dal a nebyl to rozhodně můj poslední limit za tento den. Za zbytek dne jsem myslím posunul svoji hlavu dál. 

Další posun na pěkným dvojáku. Foto: Víťa Skotnica

Hned dál na tom samém trailu následoval tenhle dvoják, který malý rozhodně nebyl a byl to můj další posun hlavy. Pak přišla smůla, kdy mě poštípaly vosy, a zrovna nejlepší reakce na poštípání nemám, ale drop a dvojáky na sopce jsem si prostě musel dál, protože vypadaly fakt dobře.   

V neděli jsem měl sice ruku jako balón, ale jel jsem, tohle mě vosy prostě nezkazí. Dali jsme nějaký závodní traily a taky nějaký traily jako v pátek na začátku a byla hned poznat změna k lepšímu. V pátek jsme ty skoky přes potok nedávali a v neděli úplně na pohodu všichni a bez problému, ale lávku jsem si stejně nedal. Všechny skoky, skalky, sjezdy jsem nedal, ale doufám, že se tam ještě někdy znovu podívám a splatím si tyhle dluhy.     

Na závěr bych rád poděkoval Jindrovi za pozvání a za super víkend, za ubytování, za pohoštění a za průvodcování po parádních trailech. Bylo to to nej co jsem, kdy jezdil a budu na to určitě dlouho vzpomínat. Taky bych chtěl poděkovat Víťovi za fotky a Lukášovi za odvoz. Díky moc kluci byl to super víkend, kde jsem udělal zase posun!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat